Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business Plan of the Trilobit hotel
Latash, Alena ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem práce je předložit obchodní plán pro nový Trilobit hotelu, provést analýzu svých marketingových aktivit a určit strategie rozvoje na podporu služeb hotelu. SWOT analýza byla použita a ukázala, že hotel má větší sílu než slabin; Také existuje mnoho příležitostí pro rozvoj. Konkurenční analýza je definovála hotel jako nejlepší v této oblasti. Všechny nástroje marketingového mixu byly vysvětleny jasně a podrobně. Implementační plán a finanční výpočty byly umístěny ukázat nákladů, investic a cash flow. Řada rozvojových strategií byla nabídnuta. V případě realizace, která bude hotel přilákat nové zákazníky, rozšířit spektrum služeb a zvýšit konkurenceschopnost a ziskovost.
Nové trendy v hotelovém managementu a marketingu a jejich aplikace na vybraný hotelový provoz
Čmelíková, Lucie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Řimalová, Radka (oponent)
Práce se zabývá aktuálními moderními trendy v hotelovém managementu a marketingu. Hlavním cílem je navrhnout strategii a marketingový management pro hotel Julian **** Praha. Jako vedlejší cíl je stanoveno provedení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a situační analýzy hotelu. V teoreticko-metodologické části jsou popsána teoretická východiska pro dané téma z odborných pramenů. Kapitola je rozdělena na dvě části, kdy každá z nich se podrobněji zabývá aktuálními trendy nejprve v managementu, dále pak v marketingu. Následuje charakteristika objektu s vyzdvižením hlavních bodů nezbytných pro přiblížení charakteru hotelu. Na profil společnosti je navázáno jeho podrobnou situační analýzou, která obsahuje PEST analýzu, analýzu konkurenčních sil a analýzu SWOT. Jako poslední kapitola je zařazen projekt marketingového výzkumu zaměřený na hodnocení spokojenosti zákazníků s komunikací hotelu prostřednictvím internetu. Na závěr následuje interpretace výsledků situační analýzy i marketingového výzkumu a doporučení týkající se marketingového managementu hotelu.
Marketingová strategie Hotelu U Kata v Kutné Hoře
Domasová, Klára ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá marketingem, jeho aplikací v hotelnictví a cestovním ruchem 21.století. Druhá, praktická část, mapuje součastnou situaci Hotelu U Kata, jeho charakteristiku a součastný marketingový mix. Práce definuje žádaného klienta a možnosti hotelu jak tuto klientelu získat. V závěru práce je vytvořen nový marketingový mix hotelu. Tento mix vychází z budoucí, tak i současné analýzy konkurence a ze SWOT analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.